Locomix, is zoals eigenaar Martijn Feenstra het zelf zegt:
“Een beetje een rare eend in de bijt” op de Promz
in de Jaarbeurs Utrecht. Nietemin scoort het bedrijf goed op de beurs voor
relatiegeschenken. “We hebben ons allernieuwste product, de WingsCard, gelanceerd.
Gelukkig wordt dit product enorm enthousiast ontvangen. De beurs is een groot
succes.”
Direct Mailings
De WingsCard
is een kaart, met twee ‘vleugels’ die uit de kaart springen, zodra deze uit de
envelop worden gehaald. “Je moet als bedrijf opvallen met je mailings, een
gewone flyer werkt niet meer. Dit product trekt door zijn originaliteit de
aandacht van de ontvanger.”
Locomix maakt al langer originele mailings, zo is ook de Out
of the Box een product dat hoge ogen gooit op de beurs. “Net als de
WingsCard, springt dit product er letterlijk uit.” De Out of the Box is een
kubus, die opgevouwen wordt verstuurd, maar in originele vorm springt, zodra de
envelop wordt geopend.
Omdat het een kubus is, kunnen er zes vlakken bedrukt
worden. “Een gewone flyer, heeft een
voor- en achterkant en dat is het dan. Hierbij kun je alle kanten bedrukken en
omdat het een staand doosje is, zal de ontvanger het waarschijnlijk ergens
neerzetten en bewaren.”
Koninginnedag
Speciaal voor
Koninginnedag, heeft Locomix een kroontje
ontwikkeld. “Onze kroontjes kunnen bedrukt worden met een bedrijfsnaam of een
slogan, daardoor is het een uniek product”, aldus Martijn Feenstra. Terwijl een
kartonnen kroontje in de winkel al snel 2,50 euro kost, gaan ze bij Locomix al
voor 59 cent van de hand. “We hebben onze productie gewoon in Nederland. We
zijn daardoor snel en we zijn inderdaad ook goedkoop, omdat we willen
concurreren.”
Geen opmerkingen:
Een reactie posten