donderdag 28 maart 2013

Eruit springen op de beurs



Locomix, is zoals eigenaar Martijn Feenstra het zelf zegt: “Een beetje een rare eend in de bijt” op de Promz in de Jaarbeurs Utrecht. Nietemin scoort het bedrijf goed op de beurs voor relatiegeschenken. “We hebben ons allernieuwste product, de WingsCard, gelanceerd. Gelukkig wordt dit product enorm enthousiast ontvangen. De beurs is een groot succes.”


Direct Mailings


De WingsCard is een kaart, met twee ‘vleugels’ die uit de kaart springen, zodra deze uit de envelop worden gehaald. “Je moet als bedrijf opvallen met je mailings, een gewone flyer werkt niet meer. Dit product trekt door zijn originaliteit de aandacht van de ontvanger.”

Locomix maakt al langer originele mailings, zo is ook de Out of the Box een product dat hoge ogen gooit op de beurs. “Net als de WingsCard, springt dit product er letterlijk uit.” De Out of the Box is een kubus, die opgevouwen wordt verstuurd, maar in originele vorm springt, zodra de envelop wordt geopend. 

Omdat het een kubus is, kunnen er zes vlakken bedrukt worden.  “Een gewone flyer, heeft een voor- en achterkant en dat is het dan. Hierbij kun je alle kanten bedrukken en omdat het een staand doosje is, zal de ontvanger het waarschijnlijk ergens neerzetten en bewaren.”

Koninginnedag

Speciaal voor Koninginnedag, heeft Locomix een kroontje ontwikkeld. “Onze kroontjes kunnen bedrukt worden met een bedrijfsnaam of een slogan, daardoor is het een uniek product”, aldus Martijn Feenstra. Terwijl een kartonnen kroontje in de winkel al snel 2,50 euro kost, gaan ze bij Locomix al voor 59 cent van de hand. “We hebben onze productie gewoon in Nederland. We zijn daardoor snel en we zijn inderdaad ook goedkoop, omdat we willen concurreren.”




Geen opmerkingen:

Een reactie posten